Преамбула
Бажаючи утвердити ідеали справедливості та верховенства права в Українській Державі,
Вважаючи, що Держава є гордістю і справою честі вільнолюбних українців, а свобода - це засіб досягнення щастя і заможного життя,
Керуючись власним сумлінням та Божою волею,
Спираючись на славну історичну спадщину розбудови народоправної держави та досконале і розвинене українське право періоду Гетьманщини,
Домовляємось розбудовувати національну, неподільну, правову, соціальну і справедливу Українську Державу, яка має стати гарантом прав і свобод Української нації в цілому та кожного українця зокрема.
За злочини проти Української нації, Української держави та особливо тяжкі злочини проти людини і громадянина вводиться смертна кара.
Громадяни України розбудовують Українську Державу, яка повинна постійно піклуватися про інтереси Української нації в цілому та кожного українця зокрема. Українська Держава повинна створювати належні умови для повноцінного духовного і культурного розвитку нації та високого матеріального рівня життя українців.
Розбудова Української Держави здійснюється на засадах національної та соціальної солідарності, історичної справедливості, владної ієрархії та особистої відповідальності посадовців органів державної влади і громадян за виконання покладених на них обов'язків.
Українська Держава повинна бути серцевиною духовності Української нації та всієї європейської цивілізації.
Українська Держава зобов'язана забезпечувати реальний суверенітет Української нації через повернення ядерного статусу, досягнення повної енергетичної та інформаційної незалежності України.
Українська Держава здійснює керівництво виробничою і збутовою політикою енергоресурсів, упроваджує новітні енергоощадні технології в усіх галузях народного господарства, сприяє розробці інноваційних технологій альтернативної енергетики.
Конституція України має вищу юридичну силу.
Українське право поділяється на приватне і публічне право.
Норми приватного права базуються на законах, договорах, угодах, контрактах, загальному праві, праві справедливості та судових прецедентах.
Норми публічного права базуються на законах, що мають імперативний характер.
Нормами приватного права регулюються відносини, що стосуються інтересу приватної особи, а нормами публічного права - публічноправові відносини.
Заборонено регулювати публічноправові відносини нормами, що відносяться до сфери приватного права.
Держава забезпечує всебічний розвиток і функціонування української мови на всій території України в усіх сферах державного і суспільного життя.
Незнання державної мови або небажання послуговуватися нею на роботі та під час публічних виступів є підставою для позбавлення депутатського або іншого представницького мандата, звільнення службової особи з посади.
Для контролю за дотриманням чистоти державної мови створюється Академія української мови.
Громадяни України з числа національних меншин мають право на створення та функціонування культурних організацій, товариств, недільних шкіл з метою факультативного вивчення рідної мови.
Українська Держава зобов'язана сприяти масовому поверненню в Україну етнічних українців, що мешкають і працюють за кордоном. Із цією метою Українська Держава створює сприятливі умови для їх облаштування на Батьківщині.
Особи без громадянства, які проживають в Україні не менше 10 років, вільно володіють українською мовою, знають історію Української Держави та зміст Конституції України, у виняткових випадках можуть стати громадянами України. Зазначені особи не можуть набути громадянства України, якщо їх притягали до кримінальної відповідальності.
Держава зобов'язана укласти договори із сусідніми країнами про реадмісію іммігрантів.
Подвійне громадянство заборонено. Громадянин України, який приховав, що він є громадянином іншої держави, втрачає українське громадянство.
Право власності на землю існує лише на земельні ділянки під житловими будинками та іншою нерухомістю на праві приватної власності, а також на присадибні ділянки. Набувати право власності на землю іноземцями та особами без громадянства заборонено.
В Україні функціонує державний земельний кадастр.
Право володіти землею може належати державі, громаді, фізичній або юридичній особі.
Земля надається у довгострокове володіння українським громадянам із правом її родинного успадкування.
Право володіння землею може набути лише громадянин, який мешкає у даній місцевості не менше двох років і особисто веде на ній господарство. Громадяни, які бажають набути у володіння землю у розмірі, більшому за середній розмір селянського земельного паю для даної місцевості, повинні скласти кваліфікаційний іспит.
Земля виморочного сільського двору переходить у володіння сільської громади.
Забороняється торгівля землею сільськогосподарського призначення. Сільськогосподарські землі використовуються виключно за прямим призначенням, інше використання цих земель заборонено. Винні у порушенні зазначеної заборони притягуються до кримінальної відповідальності.
Українська Держава ставить під свій контроль виробництво біопалива, якість сільськогосподарської продукції, може встановлювати високі або заборонні мита на експорт продовольства.
Будь-яка шкода, заподіяна природі, повинна бути загладжена у повному обсязі за рахунок винуватців. У випадку неможливості відновлення попереднього стану природного середовища фізичні або юридичні особи, винні у заподіянні шкоди, притягуються до кримінальної відповідальності з одночасною сплатою штрафу у подвійному розмірі вартості збитків.
Для найманих працівників в Україні діє погодинна оплата праці, мінімальний розмір якої регулюється законодавством України.
Українська Держава сприяє найманим працівникам у набутті права власності на підприємства державної та комунальної форм власності, участі в їхньому управлінні та в справедливому розподілі їхніх прибутків.
Розмір максимальної заробітної плати у працівників бюджетної сфери не повинен перевищувати мінімальну заробітну плату більше, ніж у п'ять разів.
Реалізація програми "Репродуктивне здоров'я нації" здійснюється за рахунок коштів Державного бюджету України.
Робити аборти, окрім випадків, обумовлених медичними показниками, заборонено.
Громадяни України різних національностей є рівні в правах.
Процент українців та представників національних меншин, що навчаються в середніх спеціальних та вищих навчальних закладах, працюють в органах законодавчої, виконавчої та судової влади всіх рівнів, служать у Збройних Силах України та працюють у правоохоронних органах, в освітній і культурній сферах, охороні здоров'я, мають бізнес, є власниками виробництв, має відповідати національному складу населення України, який встановлюється Всеукраїнським переписом населення.
Державні дотації, які надаються фізичним або юридичним особам, також слід розподіляти пропорційно національному складу населення України.
Комуністична ідеологія в Україні заборонена.
Заборонено будь-яку антиукраїнську діяльність, а також створення антиукраїнських партій, організацій та рухів.
Цензура в Україні заборонена. Кожен може вільно висловлюватись, писати, друкувати за умови особистої відповідальності за зловживання такою свободою відповідно до норм Українського права.
Громадяни мають право на отримання інформації.
Заборонено антиукраїнську пропаганду і культивування аморальної і протиправної поведінки, насилля, сексуальних збочень і всього, що суперечить духовності Української нації.
Організація і проведення релігійними громадами політичних заходів заборонена.
Українська Держава сприяє об'єднанню християнських церков у єдину Українську Помісну Церкву.
Україна може вступати у військові союзи та блоки лише у разі виникнення загрози її незалежності, територіальній цілісності та існуванню українців як нації.
На території України заборонено розташовування іноземних військових баз.
Створення військових формувань будь-якими особами або групою осіб заборонено. Українська Держава дозволяє і контролює створення та діяльність напіввійськових формувань.
Національним Прапором України є стяг із двох рівновеликих горизонтальних смуг жовтого і блакитного кольорів.
Національним Гербом України є Тризуб - Знак Княжої Держави Володимира Великого.
Національним Славнем Української Держави є повний текст твору П. Чубинського "Ще не вмерла Україна..." на музику М. Вербицького.
Громадянські права і свободи людини і громадянина закріплює Конституція України і їх не можна скасувати або звузити. У разі виникнення в українців потреби в правах і свободах, які не закріплені цією Конституцією, вони можуть вільно користуватися ними відповідно до норм моралі і Українського права.
Закони як одне із джерел права повинні бути правовими і базуватися на спільних інтересах українців та всієї Української нації. Заборонено ухвалювати закони, спрямовані на захист особистих або корпоративних інтересів.
Кожен може звернутися до суду із позовом про відшкодування матеріальних і моральних збитків у випадку прийняття Національною Радою України закону, який порушує його права.
Рішення про затримання або обшук особи, її житла чи іншого приміщення може видавати суд лише за наявності достатніх об'єктивних, достовірних і обґрунтованих підстав.
Про арешт особи слід негайно повідомити її родичів.
Кожен, хто клопочеться, віддає, виконує або примушує виконувати свавільні накази, притягується до кримінальної відповідальності.
Кожен має право в будь-який час користуватися допомогою адвоката.
Ніхто не зобов'язаний доводити свою невинуватість у вчиненні злочину.
Ніхто не може бути притягнутий до відповідальності за одне й те ж діяння. Кожен має право відмовитися свідчити або давати пояснення проти себе, членів сім'ї чи близьких родичів, коло яких визначається законом. Докази, здобуті за допомогою примусу або іншим неправовим шляхом не мають доказової сили і не можуть братися судом до уваги.
Набута протиправними способами власність підлягає конфіскації, а власник - правовій відповідальності.
Якщо суспільна необхідність вимагає відчуження власності, то таку необхідність слід довести у судовому порядку, а власник має отримати достатнє відшкодування справедливого і попередньо визначеного розміру.
Шлюб укладається за вільною згодою чоловіка і жінки. Вони користуються рівними правами і мають однакові обов'язки. Батьки утримують своїх дітей до досягнення повноліття, а дорослі діти - піклуються про своїх непрацездатних батьків.
Податки встановлюються і стягуються з усіх фізичних і юридичних осіб відповідно до їхніх статків. Кожна фізична або юридична особа повинна сплачувати податки, збори і тарифи в порядку і розмірах, встановлених нормами права у повному обсязі без будь-яких привілеїв.
Усі громадяни особисто або через своїх представників можуть визначати розмір державних та місцевих податків, контролювати їх стягнення та витрати.
Наймані працівники мають право на створення профспілок. Нікого не можна змусити стати членом профспілки. Працівник особисто здійснює сплату профспілкових внесків.
Наймані працівники мають право на страйк, під час якого не можуть бути позбавлені права на отримання заробітної плати. Заробітну плату страйкарям виплачують у тому самому розмірі, що й іншим працівникам.
Проводити страйки з політичними вимогами заборонено.
Майно або виробництво, яке має для України стратегічне значення, повинно залишатися в державній власності.
Усі наймані працівники отримують певну частку прибутків кожного виробництва.
Держава зобов'язана створити Центральний депозитарій, який має організувати облік та обіг (купівлю-продаж) цінних паперів.
Усі наймані працівники, які є співвласниками виробництва, вважаються пожиттєво найнятими. Їх звільнення дозволено лише у випадках, передбачених законом. Наймані працівники беруть участь в управлінні виробництвом особисто або через своїх представників.
Українська Держава спрямовує соціальну і економічну політику на формування в Україні середнього класу.
Заборонено здійснювати підприємницьку діяльність депутатам Національної ради України, суддям, посадовим і службовим особам органів державної влади та органів місцевого самоврядування.
Право отримувати допомогу гарантує державне соціальне страхування за рахунок страхових внесків фізичних та юридичних осіб, створення мережі закладів для догляду за непрацездатними.
Розмір максимальної пенсії у державі не повинен перевищувати розмір мінімальної пенсії більше, ніж у п'ять разів. Встановлюється однаковий порядок нарахування пенсій усім працівникам. Винятком є особливий порядок нарахування пенсії Президенту України.
Втрачають право на отримання пенсії за віком депутати рад усіх рівнів та державні службовці, які зловживали службовим становищем.
В Україні діє обов'язкове медичне страхування.
Заборонено укладати контракти з іноземними громадянами або особами без громадянства для їх участі в українських спортивних змаганнях та в спортивних змаганнях на міжнародній арені від імені України.
Держава зобов'язана забезпечувати здобуття громадянами вищої освіти на конкурсній основі відповідно до рівня знань, здібностей та прагнень особи. Навчання в державних і комунальних вищих навчальних закладах здійснюється на безоплатній основі.
Студенти, які успішно навчаються, отримують стипендію у розмірі мінімального прожиткового мінімуму.
Українська Держава зобов'язана забезпечити випускникам середніх спеціальних та вищих навчальних закладів перше робоче місце.
Навчання в усіх закладах освіти здійснюється винятково державною мовою.
Громадяни здійснюють свою волю через загальноукраїнські та місцеві референдуми і плебісцити. У виборах, референдумах і плебісцитах беруть участь громадяни, які на день їх проведення досягли вісімнадцяти років.
Загальноукраїнські референдуми і плебісцити проводяться з ініціативи не менше десяти відсотків від загальної кількості виборців, підписи яких мають зібрати у двох третинах повітів за умови, що в кожному повіті буде зібрано не менше десяти тисяч підписів.
На загальноукраїнських референдумах громадяни України ухвалюють Конституцію України, зміни до неї, вирішують питання про вступ України до військових блоків, союзів та міжнародних організацій, які обмежують державний суверенітет. На загальноукраїнських плебісцитах виборці реалізують своє право на розпуск Національної Ради України.
Місцеві референдуми і плебісцити проводяться з ініціативи не менше десяти відсотків виборців громади.
На місцевих референдумах ухвалюють статут місцевої громади та зміни до нього, вирішують життєво важливі для громади проблеми. На плебісцитах відкликають депутатів місцевих органів самоврядування, суддів та посадовців органів влади й управління.
Дозволено вільно набувати і володіти вогнепальною і холодною зброєю усім психічно здоровим та несудимим українцям.
Усі громадяни, що навчаються у середніх спеціальних та вищих навчальних закладах, повинні протягом чотирьох місяців опанувати використання вогнепальної зброї. У всіх вищих навчальних закладах запроваджуються військові кафедри.
Українська Держава зобов'язана зберегти наявні заповідні території та парки і сприяти створенню рекреаційних зон.
Усі будівлі, зведені в рекреаційній зоні з порушенням норм екологічного права, слід знести, а місцевість достосувати до природного стану за рахунок порушників.
Незнання норм Конституції або нерозуміння норм Українського права не звільняє особу від відповідальності за вчинені злочини і проступки.
Строк повноважень Національної Ради України становить три роки.
Вибори депутатів Національної Ради України проводять на основі загального, прямого і рівного виборчого права шляхом таємного голосування.
Обрання депутатів Національної Ради України відбувається за пропорційною системою з відкритими виборчими списками.
Депутатом Національної Ради України може бути громадянин України, який на день виборів досяг вісімнадцяти років, є дієздатним, не судимим і останні десять років проживає в Україні.
Строк повноважень Національної Ради України становить три роки.
Позачергові вибори до Національної Ради України проводяться за результатами всеукраїнського плебісциту, якщо у ньому взяли участь понад п'ятдесят відсотків від загальної кількості виборців, а за рішення проголосувала більшість учасників плебісциту; за рішенням більшості від конституційного складу Національної Ради України; за рішенням Президента України.
Дострокові вибори до Національної Ради України проводяться не пізніше шестидесяти днів з дня ухвалення рішення про їх проведення, а дату проведення визначає Президент України.
На період виконання своїх повноважень депутати Національної Ради України отримують службове житло, яке не може перейти у їхню приватну власність.
Депутати Національної Ради України не можуть користуватися будь-якими пільгами або привілеями.
Заробітна плата депутата Національної Ради України протягом чинності його повноважень залишається незмінною.
Депутат Національної Ради України не може бути притягнений до юридичної відповідальності за свою політичну позицію, висловлювання і характер голосування в Національній Раді Україні та її органах. Ця норма не застосовується у випадку антиукраїнської, антидержавної діяльності депутата.
а) припинення повноважень Національної Ради України;
Депутати збираються на першу сесію не пізніше, ніж за п'ятнадцять днів після офіційного оголошення результатів виборів. Перше засідання новообраної Національної Ради України відкриває голова Центральної виборчої комісії. Він зачитує присягу депутата Національної Ради України, після чого кожен депутат підписується під текстом присяги.
Текст присяги:
Голосувати на засіданнях Національної Ради України депутат має особисто. Делегування депутатом іншому народному депутатові свого обов'язку особистого голосування тягне за собою юридичну відповідальність.
а) розробляти і виносити на референдум зміни або доповнення до Конституції;
Голова Національної Ради організовує її роботу та проводить її засідання; організовує роботу Секретаріату Національної Ради; скеровує закони на підпис Президентові України, представляє Національну Раду у стосунках із відповідними органами влади інших держав; оприлюднює за своїм підписом закони, щодо яких Національна Рада України подолала президентське вето.
а) у день відкриття першого засідання Національної Ради України нового скликання;
а) протягом п'ятнадцяти днів депутати не зібралися на пленарне засідання першої сесії;
Президент України не може достроково припинити повноваження Національної Ради протягом останніх трьох місяців строку її повноважень.
Накладене на закон вето Президента Національна Рада може подолати двома третинами від її конституційного складу.
а) встановлювати додаткові гарантії прав і свобод Української нації та громадян України; засади підприємництва, утворення і діяльність об'єднань громадян;
У разі накладення вета на закон, Президент України зобов'язаний протягом десяти днів повернути його разом із обґрунтуванням причин відмови до Національної Ради України.
Національна Рада України може подолати вето Президента України двома третинами голосів від конституційного складу. У разі подолання Національною Радою України вета Президента, закон підписує та оприлюднює Голова Національної Ради.
Закон набирає чинності з дня його оприлюднення, або в інші терміни, зазначені у ньому.
Президент України є гарантом суверенітету Української нації, територіальної цілісності України, дотримання норм Конституції України та Українського права.
Президент України користується правом недоторканності на період виконання своїх повноважень.
Вибори Президента України проводяться на основі загального, рівного і прямого виборчого права шляхом таємного голосування.
На посаду Президента не може бути обраний той, хто не є громадянином України за народженням, не проживав останні двадцять років в Україні, не досяг тридцятип'ятилітнього віку, не володіє і не спілкується державною мовою, був судимим або притягувався до адміністративної відповідальності за проступки антиукраїнського характеру, визнаний недієздатним, чи обмежено дієздатним.
Одна й та сама особа не може обіймати посаду Президента України більше, ніж два терміни.
Заборонено суміщати посаду Президента України з будь-якими іншими посадами.
Вибори Президента проводяться у першу неділю листопада четвертого року його повноважень.
Я (ім'я та прізвище), волею українців обраний Президентом України, присягаю на вірність Українській нації і зобов'язуюсь усіма своїми діями боронити її суверенітет, незалежність і цілісність Української Держави, дбати про добробут українців, їхні права і свободи та діяти згідно з нормами Конституції України та Українського права".
Приводить Президента до присяги голова Верховного Суду України.
а) є гарантом суверенітету Української нації та прав і свобод українців; забезпечує територіальну цілісність і незалежність Української Держави, екологічно безпечне середовище проживання українців; дбає про їхній добробут;
Формування Державного бюджету України здійснюється знизу догори.
Генеральний прокурор оскаржує закони і постанови, ухвалені Національно Радою, у Верховному Суді України, рішення і розпорядження повітових, міських, селищних і сільських рад та їхніх виконавчих комітетів - у місцевих судах.
Ініціатива про притягнення зазначених посадових осіб до відповідальності у порядку імпічменту у зв'язку з підозрою про вчинення ними злочину або аморального поступку, належить більшості від конституційного складу Національної Ради.
Національна Рада створює тимчасову слідчу комісію, яка проводить розслідування справи. Після її звіту Національна Рада ухвалює рішення про порушення справи стосовно притягнення посадовця до відповідальності в порядку імпічменту і звертається з проханням до Голови Верховного Суду доручити одному із членів Верховного Суду створити спеціальну тимчасову слідчу комісію з представників слідчих органів у складі трьох осіб.
Очолювана суддею спеціальна тимчасова слідча комісія має право вимагати від посадових осіб, організацій та установ надання їй інформації та документів у справі, що розслідується. Відмова особи, установи чи організації співпрацювати з комісією, дає їй право порушити кримінальну справу проти винуватців і скерувати її до суду.
Спеціальна тимчасова комісія має завершити розслідування протягом одного місяця з дня її створення.
Національна Рада заслуховує голову спеціальної тимчасової слідчої комісії та за наявності підстав ухвалює рішення про усунення посадовця з посади в порядку імпічменту. Рішення приймається не менше, ніж двома третинами голосів від конституційного складу.
Якщо справа про імпічмент стосується Президента, то, після заслуховування висновків і пропозицій спеціальної тимчасової слідчої комісії, Національна Рада ухвалює не менше, ніж двома третинами голосів від її конституційного складу рішення про порушення справи про імпічмент і скеровує його до Верховного Суду. Верховний Суд протягом одного місяця має дати висновки про те, що дії, в яких звинувачено Президента, містять ознаки злочину або аморальної поведінки.
Після отримання позитивних висновків Верховного Суду Національна Рада не менше, ніж трьома четвертими голосів від її конституційного складу ухвалює рішення про усунення Президента з поста в порядку імпічменту.
Після позитивного рішення Національної Ради щодо усунення посадовця з посади в порядку імпічменту, матеріали справи за підписом Голови Національної Ради скеровуються до суду за місцем вчинення злочину для притягнення винуватця до кримінальної відповідальності.
До складу України входять триста повітів, статус і межі яких визначаються конституційним законом.
Розмежування повноважень між органами державної влади та органами місцевого самоврядування, підстави та порядок делегування органам місцевого самоврядування повноважень органів державної влади встановлюються конституційним законом.
Обов'язком органів місцевого самоврядування є надання членам громади визначеного законом рівня адміністративних, соціальних та культурних послуг.
Члени громади можуть створювати квартальні, вуличні, будинкові та інші органи самоорганізації населення.
Депутатів сільської, селищної, міської ради обирають терміном на три роки на основі мажоритарної системи виборів, депутатів повітової ради - на основі пропорційно-мажоритарної (змішаної) системи.
Кількісний склад місцевих рад визначається відповідно до кількості жителів кожної громади.
Депутатом місцевої ради мають право бути обраними громадяни, які на день виборів досягли вісімнадцяти років, є дієздатними, не судимими і проживають на території громади не менше, ніж п'ять років.
Повітові ради затверджують повітові бюджети, які формуються з коштів місцевого бюджету, залучених на договірних засадах, та з коштів державного бюджету, що виділяються для фінансування діяльності відповідних виконавчих комітетів.
а) виконання норм Конституції і законів України, норм Українського права;
Рішення голів місцевих виконавчих комітетів, які суперечать нормам Конституції, законам України та нормам Українського права, може опротестувати відповідний прокурор. У разі незадоволення протесту, прокурор може звернутися до суду з позовом про скасування зазначеного рішення.
Голова виконавчого комітету складає повноваження, у разі висловлення йому недовіри двома третинами депутатів від складу відповідної ради.
Інші питання організації місцевого самоврядування, формування, діяльності та відповідальності органів місцевого самоврядування визначаються законом.
Судочинство в Україні здійснюють суди, юрисдикція яких поширюється на всі правовідносини, що виникають у державі.
У місцевих, апеляційних судах та у Верховному Суді України створюються дві колегії суддів, які здійснюють судочинство у сфері приватноправових та публічноправових відносин.
Суддею може бути громадянин України, який досяг тридцяти років, має вищу юридичну освіту і досвід роботи у галузі права не менш, як п'ять років, є дієздатним, не судимим, останні десять років проживає в Україні та володіє і спілкується державною мовою.
Суддів місцевих судів обирають громадяни України строком на п'ять років.
Суддів апеляційних судів обирають на з'їзді суддів місцевих судів строком на сім років.
Суддів Верховного Суду обирають на з'їзді суддів України строком на десять років.
Судді обирають на зборах голову і заступника голови відповідного суду.
Суддя, який здійснював нагляд за дотриманням законів органами, які проводили оперативно-розшукову діяльність, дізнання і слідство у конкретній справі, не може брати участь у проведенні судочинства у такій справі.
Суди здійснюють нагляд за додержанням законів під час виконання судових рішень.
Кожен громадянин має право звертатися до суду із позовом про визнання будь-якого нормативного акту таким, що порушує його права.
Вводиться змагальний судовий процес під час здійснення судочинства у сфері приватноправових і публічноправових відносин.
Судочинство у сфері приватноправових відносин проводить суддя одноособово у випадку, коли сума позову не перевищує п'ятдесят тисяч гривень. В усіх інших випадках судочинство провадить колегія професійних суддів.
Судочинство у сфері публічноправових відносин провадить суддя одноособово (менш тяжкі злочини та вчинки) та колегія професійних суддів (злочини середньої тяжкості та тяжкі).
Судове рішення має бути вмотивоване та належним чином обґрунтоване.
а) законність, змагальність, публічність і справедливість;
Стаття 100. Повноваження судді припиняються у разі:
а) закінчення терміну, на який його обрано;
2. Конституція України набуває чинності з дня її оприлюднення Президентом України.
3. День оприлюднення Конституції України є державним святом - Днем Конституції України.
4. Закони та інші нормативні акти, прийняті до набуття чинності цією Конституцією, є чинними у частині, що не суперечить Конституції України.
5. Вибори до Національної Ради України відбуваються не пізніше, як за шістдесят днів після оприлюднення Конституції України, вибори Президента України - не пізніше, як за рік.
6. Національна Рада України зобов'язана впродовж шести місяців привести законодавство у відповідність до Конституції України. Національна Рада України повинна прийняти конституційні закони "Про Президента України", "Про Уряд України", "Про Національну Раду України", "Про адміністративно-територіальний устрій", "Про судоустрій", "Про місцеве самоврядування", Кодекс України про вибори, референдуми та плебісцити.
Затверджено XVIII З'їздом ВО "Свобода" 05 серпня 2007 року
Немає коментарів:
Дописати коментар