середа, 11 квітня 2012 р.

Постанова Верховної Ради України Про План заходів щодо реалізації положень Висновку № 190 (1995) Парламентської асамблеї Ради Європи щодо заявки України на вступ до Ради Європи та Резолюції № 1862 (2012) Парламентської асамблеї Ради Європи «Функціонування демократичних інституцій в Україні» 2012


Верховна Рада України;
Постанова від 11.04.2012 № 4631-VI
Документ 4631-17, чинний, остання версія -
Прийняття від 11.04.2012



ПОСТАНОВА
Верховної Ради України

Про План заходів щодо реалізації положень Висновку № 190 (1995) Парламентської асамблеї Ради Європи щодо заявки України на вступ до Ради Європи та Резолюції № 1862 (2012) Парламентської асамблеї Ради Європи "Функціонування демократичних інституцій в Україні"

У зв’язку з необхідністю забезпечити завершення виконання положень Висновку № 190 (1995) Парламентської асамблеї Ради Європи щодо заявки України на вступ до Ради Європи та реалізацію рекомендацій, висловлених у Резолюції № 1862 (2012) Парламентської асамблеї Ради Європи "Функціонування демократичних інституцій в Україні", Верховна Рада України постановляє:

1. Взяти до відома Указ Президента України "Питання формування та організації діяльності Конституційної Асамблеї" від 25 січня 2012 року № 31/2012, що започатковує формування складу Конституційної Асамблеї з метою підготовки змін до Конституції України, організації її широкого обговорення, в тому числі за участю міжнародних експертів, зокрема Європейської комісії за демократію через право (Венеціанська комісія), та рішення Президента України про створення робочої групи, головним завданням якої є напрацювання пропозицій щодо реалізації рекомендацій зазначеної Резолюції.

2. Комітетам Верховної Ради України відповідно до предметів їх відання:

прискорити з урахуванням строків, передбачених Регламентом Верховної Ради України, підготовку проекту Кримінального процесуального кодексу України;

при підготовці до розгляду відповідних законопроектів уважно аналізувати рекомендації, відображені в Резолюції № 1862 (2012) Парламентської асамблеї Ради Європи "Функціонування демократичних інституцій в Україні";

забезпечити оперативне опрацювання законопроектів, спрямованих на реформування кримінальної юстиції відповідно до обов’язків та зобов’язань України перед Радою Європи;

посилити контроль за виконанням заходів, спрямованих на реалізацію положень Висновку № 190 (1995) Парламентської асамблеї Ради Європи щодо заявки України на вступ до Ради Європи та Резолюції № 1862 (2012) Парламентської асамблеї Ради Європи "Функціонування демократичних інституцій в Україні".

3. Рекомендувати всім політичним силам, представленим у Верховній Раді України, депутатським фракціям/депутатській групі долучитися до участі у роботі Конституційної Асамблеї, зокрема з метою реалізації рекомендацій, що містяться у зазначеній Резолюції Парламентської асамблеї Ради Європи.

4. Рекомендувати Кабінету Міністрів України:

забезпечити розробку проектів законів України про адвокатуру та про прокуратуру з урахуванням перехідних положень проекту Кримінального процесуального кодексу України з метою подання на розгляд Верховної Ради України;

створити міжвідомчу робочу групу з метою здійснення аналізу досвіду держав - членів Ради Європи з питань розмежування політичної та кримінальної відповідальності та застосування правових норм, аналогічних закріпленим у статтях 364 та 365 Кримінального кодексу України, норм кримінального законодавства, виборчого законодавства, регулювання судової системи, діяльності політичних партій та на основі цього підготувати відповідні пропозиції щодо внесення до законодавчих актів України змін, обумовлених європейськими стандартами та висновками Європейської комісії за демократію через право (Венеціанська комісія).

5. Рекомендувати органам державної влади України прискорити виконання Плану заходів із виконання обов’язків та зобов’язань України, що випливають з її членства в Раді Європи, затвердженого Указом Президента України від 12 січня 2011 року № 24/2011. 
//zakon2.rada.gov.ua/laws/show/24/2011

6. Ця Постанова набирає чинності з дня її прийняття.

Голова Верховної Ради України В.ЛИТВИН

м. Київ
11 квітня 2012 року
№ 4631-VI
//zakon2.rada.gov.ua/laws/show/4631-vi

2 коментарі:

imho сказав...

06/04/2012
Юрій Кармазін

Я взял с собой то, что они сейчас приняли. Вы возьметесь за голову от этого маразма, который приняли. Прийняли законопроект Попеску «План заходів щодо реалізації положень висновку №190 ПАРЄ “Заявка України на вступ до Ради Європи” та резолюції №1862„.

Ви знаєте, що тут є? Перший пункт взято до відома, що президент організував Конституційну Асамблею, другий пункт – прискорити підготовку проекту КПК, третій пункт знову – рекомендувати всім політичним силам долучитися до участі в Конституційній Асамблеї і четвертий – рекомендувати Кабміну забезпечити розробку проектів законів „Про адвокатуру” та “Про прокуратуру”.

Це все, що є в цій недолугій постанові. Натомість була відхилена абсолютна розумна виважена постанова авторства народного депутата, колишнього посла, першого посла в США Білоруса, Шкіля, Тарасюка. Виважена, хороша постанова, де ставилося питання: в місячний термін підготувати і внести криміналізаційні зміни, закликати президента виконати свої функції як гаранта Конституції і т.д.

Я зараз подав свої пропозиції, оце вони – вони величезні. Вони скоротили розгляд, вони хитрі, вони знають, що перерва зараз на тиждень і ніхто не встигне нічого подати із депутатів.

Я вже подав. Ми робимо законодавчим шляхом спробу витягнути Тимошенко з в’язниці. Якщо нам не вдасться таким чином витягнути, якщо влада не дослухається до цього, народ визволить Тимошенко з темниці зовсім іншими методами.

http://karmazin.org.ua/2012/04/06/yurij-karmazin-na-radio-era/

imho сказав...

10/04/2012
Данський Гельсінський комітет з прав людини.

Звіт "Чи намагається Україна покращити верховенство права? Реакція України на Резолюцію 1862 Парламентської Асамблеї Ради Європи"

Вперше за понад 10 років Україні погрожують можливими санкціями, що може поставити її на одну щабель із Білоруссю, а таку ситуацію навряд чи можна назвати бажаною для країни, яка задекларувала європейські амбіції.

У даному звіті робляться висновки, що після двох перших місяців після ухвалення Резолюції:

- Українська влада не задовольнила вимоги, пов’язані з кримінальним переслідуванням колишніх урядовців. Навпаки, було порушено нові кримінальні справи та змарновано декілька можливостей внести поправки до Кримінального кодексу.

- Лише серйозний зовнішній тиск змусив владу продемонструвати певну гнучкість у питанні медичного лікування за межами тюремної системи та іноземних візитів до ув’язнених політиків.

- Президентська адміністрація з вражаючою наполегливістю та швидкістю проштовхує законодавство, пов’язане з реформою системи кримінального правосуддя, але реальне запровадження реформи потребує набагато більшого та триватиме роками, в залежності від того, чи існуватиме справжнє бажання проводити реформи та нарешті замінити слова діями.

- Реформу конституції важко спрогнозувати, адже вона перебуває на початковій стадії.
Не існує жодних реальних ініціатив щодо виконання рекомендацій ГРЕКО стосовно фінансування політичних партій.

- Немає жодних ознак намірів змінювати виборчу систему.

http://tyzhden.ua/Politics/47489