середу, 19 лютого 2014 р.

Звернення Віктора Януковича. Указ Президента України №82/2014 Про оголошення в Україні дня жалоби


Дорогі співвітчизники!

У нас з вами були різні випробування. Але сьогоднішнє, мабуть, найважче з них.
І це великий біль і трагедія для кожного з нас. Однак і це ми разом повинні пережити і подолати.

З самого початку нинішнього протистояння я закликав до діалогу, будучи категоричним противником силових варіантів, а тим паче - кровопролиття. Це мій життєвий принцип - жодна влада не варто і краплі пролитої за неї крові. Саме цим принципом я керувався в 2004-му році, коли зупинив своїх прихильників від зіткнення з прихильниками мого опонента. Тому і в нинішньому конфлікті я робив ставку на діалог. Господь дав людині мову для того, щоб вона могла порозумітися з іншою людиною.

Повинен сказати, що певний діалог таки відбувся. Ми реалізували дві амністії - першу після грудневих подій. І другу, що вступила в дію 17 лютого. Треба ж було опозиційним лідерам так зробити, що вже наступного дня, 18 лютого, вони закликали радикальну частину Майдану до збройної боротьби. Опозиціонери не лише не дочекалися відкриття засідання парламенту, на якому повинні були голосуватися закони, які змінили б Україну. Вони навпаки - заблокували Верховну Раду, не давши можливості прийняти ці зміни. Поставили вимогу - всю владу опозиції і негайно. Не маючи на це мандата народу, незаконним чином, порушуючи Конституцію України, ці, з дозволу сказати, політики, вдаючись до погромів, підпалів і вбивств, намагалися захопити владу.

Опозиційні лідери знехтували основним принципом демократії - влада здобувають не на вулицях або площах, а тільки на виборчих дільницях. Я не раз говорив їм - скоро вибори. Якщо народ довірить вам - будете при владі. Якщо не довірить - не буде при владі. Але й те, й інше має відбутися законно, так, як велить Конституція України.

Межу вони перейшли, коли закликали людей до зброї. А це кричуще порушення закону. І законопорушники повинні постати перед судом, який визначить їм міру покарання. Це не моя забаганка, це мій обов'язок як гаранта Конституції - забезпечити мир в країні, спокій громадян і справедливість стосовно кожного.

Виходячи з цього, я ще раз закликаю лідерів опозиції, які переконують, що вони прагнуть мирного врегулювання, негайно відмежуватися від тих радикальних сил, які провокують кровопролиття і зіткнення з правоохоронними органами. Або, у разі, якщо вони не бажають відмежуватися - визнати, що вони підтримують радикалів. І тоді з ними буде інша розмова.

Скажу щиро, у мене бувають радники, які намагаються мене схилити до жорстких варіантів - до застосування сили. Але я завжди вважав застосування сили помилковим підходом. Є кращий і більш ефективний спосіб - знайти спільну мову. Піти на компроміс. Домовитися. Я вже казав не раз, що в такому випадку дещо втратить владу. Втратить і опозиція. Але виграє Україна.

Я наполегливо закликав утриматися від радикальних дій. Але мене не почули.

Повторюю і звертаюся знову. Ще не пізно прислухатися. Ще не пізно зупинити конфлікт.

Так, ми вже не повернемо загиблих. Так, ми вже заплатили занадто дорогу ціну за амбіції тих, хто рветься до влади. Але щоб ціна не була ще вище, закликаю - схаменіться! Треба сідати за стіл переговорів і рятувати Україну. Бо прийдешні покоління нам не простять, якщо ми зруйнуємо державу, яка має належати їм - нашим нащадкам.

Дорогі співвітчизники!

Дорогі люди, які втратили рідних і близьких у цьому безглуздому конфлікті, дозвольте мені висловити вам співчуття.
Я знаю, що словами горю не зарадиш. Я розумію, яка страшна трагедія вас спіткала. Але я хотів, щоб ви відчували в ці хвилини мою підтримку і мій щирий жаль.

Зараз всі ми повинні усвідомити одне - навіть саме жорстке протистояння закінчиться. А Україна повинна залишитися навіки. У цьому наше завдання. І це - наша головна і найперша мета.

19 лютого 2014 р.
http://podrobnosti.ua/podrobnosti/2014/02/19/959770.html

18 лютого 2014 р. Барикадні бої у Києві
http://commons.wikimedia.org/wiki/User:Mstyslav_Chernov
19 лютого 2014 р. Згорілий Будинок профспілок у Києві
http://commons.wikimedia.org/wiki/User:Amakuha
http://uk.wikipedia.org/wiki/Протистояння_в_Україні_18–20_лютого_2014



УКАЗ ПРЕЗИДЕНТА УКРАЇНИ № 82/2014
Про оголошення в Україні дня жалоби

У зв'язку з людськими жертвами внаслідок масових заворушень в Україні постановляю:

1. Оголосити в Україні 20 лютого 2014 року днем жалоби.

2. У день жалоби на всій території України:

приспустити Державний Прапор України на будинках і спорудах органів державної влади, органів місцевого самоврядування, державних підприємств, установ і організацій;

відмінити розважально-концертні заходи, спортивні змагання, внести відповідні зміни до програм теле- та радіопередач.

Президент України Віктор ЯНУКОВИЧ

19 лютого 2014 року

http://www.president.gov.ua/documents/16467.html


18 лютого 2014 р.
Побиті люди на вулиці Грушевського у Києві


19 лютого 2014 р.
Звернення Президента України Віктора Януковича


20 лютого 2014 р.
Розстріл людей на вулиці Інституцькій у Києві


19-21 лютого 2014 р.
Втеча Януковича з Межигір'я

22.02.2014 Постанова Верховної Ради України Про самоусунення Президента України від виконання конституційних повноважень та призначення позачергових виборів Президента України 
21.02.2014 Угода про врегулювання кризи в Україні. Комментарий МИД России в связи с событиями на Украине 
21.02.2014 Заява Президента України Віктора Януковича «у ці трагічні дні» 
30.01.2014 Слово Глави держави до громадян України 
22.01.2014 Звернення Президента України з нагоди Дня Соборності та Свободи 
20.01.2014 Звернення Президента до Українського народу 
16.01.2014 Закони про диктатуру 
11.12.2013 Заява Президента України Віктора Януковича

Немає коментарів: